כאן נולדים מותגים.

מיתוג זה הרבה מעבר לעיצוב לוגו-
זו השפה בה אנחנו מדברים עם הלקוחות שלנו. 
בסטודיו אצור לך עיצוב ייחודי לעסק שלך, 
שמביא לידי ביטוי את הערכים שלך. 
יהיה לך מיתוג מהודק ויפה שמושך תשומת לב, 
שייצור תגובות, יביא אליך יותר פניות והתעניינות 
של לקוחות שיירצו לקנות ממך. 

איך מיתוג ישפיע על העסק שלך?

העסק שלך יקבל נוכחות ייחודית, כי אין אף אחד כמוך  🙂 
זה ייתן לך דרייב לעוף על העסק ולשווק בשמחה והתרגשות.

המיתוג המהמם שלך ישדר מקצועיות, ימשוך את תשומת הלב ויבלוט מעל המתחרים.
הוא ייצור עניין ויקבל פידבקים טובים שימלאו אותך בגאווה.
תיווצר אצלך תנועה, יותר לקוחות יסתקרנו ויפנו אליך.
השיווק שלך יראה מהמם וייחודי, ויתאים לך ב-ד-י-ו-ק.
ומה שישאר לך לעשות זה רק להתרגש ולהתגאות בעיצוב החדש.
חווית הקניה בעסק שלך תשתדרג ואנשים פשוט ירצו לקנות ממך.

איך זה עובד?

בתהליך המיתוג אהדק את הסיפור של העסק שלך,
אגדיר את המטרות העיקריות שלך ואת המשמעות והערכים המובילים.

אחרי שתהיה לנו תמונה ברורה של העסק, אעבור לשלב העיצוב – בו אתרגם את כל מה שדיברנו עליו.
לעיצוב שידבר בשפה של המותג שלך. הקו העיצובי העקבי שאעצב לך לשווק בקלות,
וכך הלקוחות יוכלו לזהות אותך במהירות ולהבין בפשטות איזה ערך העסק שלך מעניק להם.
יהיה לך מותג שמחבר אליו אנשים וההכנסות שלך יגדלו.

בעלי עסקים שכבר נושמים וחיים את העסק שלהם, שרוצים להשקיע בתהליך משמעותי ומרגש,
וחשוב להם למתג את העסק בצורה הכי טובה שיש. זהו תהליך שדורש ראש פתוח ותקשורת הדדית
של למידה והקשבה.

עלות תהליך מיתוג משתנה בהתאם למוצרים שיכללו בחבילת המיתוג לפי הצורך של כל לקוח.
עלות תהליך מיתוג בסיסי היא כ-6000 ש"ח והיא כוללת את תהליך המיתוג כפי שתארתי + עיצוב מוצרי בסיס משלימים

כל תהליך אורך זמן שונה מעט, תלוי בלקוח ובכמות המוצרים הנלווית, לרוב מדובר בטווח שבין חודש וחצי עד 4 חודשים.

בסוף התהליך יהיה לך לוגו משלך, שכולל בתוכו את המסרים והערכים של העסק שלך. מלבד הלוגו אעצב לך מוצרים משלימים בסיסיים שיעשירו את השפה העיצובית שלך. מוצרי הבסיס הם: ניירת, כרטיס ביקור, קאבר לפייסבוק והיילייטס לאינסטגרם.
כמובן שיש אפשרות להוסיף מוצרים נוספים לחבילה, בהתאם לצורך האישי שלך.

ההמלצה שלי עוד לפני תחילת התהליך היא להציץ בפרויקטים קודמים שלי ולראות אם התחברת לסגנון 🙂
במידה ואחרי תהליך מיתוג מעמיק ואפיון מדויק של העסק, אף אחת מהאפשרויות לא התאימו, נשקול לעצב סקיצה נוספת ללוגו.
לרוב, כשהתהליך נעשה בצורה מעמיקה וטובה, התוצאה תהיה בהתאם.

תפריט נגישות