בלוג

איך משנים נקודת מבט?

נקודת המבט שלנו, בעלי העסקים, היא מקצועית. לעומת זאת, ללקוח יש נקודת מבט אנושית והוא מדבר בשפה משלו. חשוב שנדע להכיר את שפת הלקוח: שנבין את האתגרים שלו מנקודת המבט שלו ולא מנקודת המבט שלנו, שכבר באה לתת פתרון. אם נדבר ללקוחות בשפה המקצועית שלנו,

המשך קריאה »

מה הופך בית לבית?

מה הופך בית לבית?אולי האנשים שבו, הקולות, האור והרוח שעוברת דרכו? אולי הדלת נפתחת ונסגרת, או ריחות האוכל והחלומות שמתגשמים בו? ממה מורכב הבית? איך משרטטים עבור כל משפחה את הבית שיהיה הכי מתאים עבורה? את השאלות האלו רננה ירון פוגשת בכל פעם מול כל

המשך קריאה »

שובו אל האוצרות שלכם

איך אפשר בכלל לחזור? לקח לי הרבה זמן לרצות לחזור לעשייה בסטודיו. כששאלתי את עצמי איך חוזרים לשיווק בתקופה כזו בכלל? הבנתי שקודם כל בטאקט – הקצב השתנה, סדקי העדיפויות השתנו. שום פוסט לא יתחיל במילים "דווקא עכשיו".  אחרי שמחת תורה כלום לא עניין אותי

המשך קריאה »

איך לבחור את הצבעים המתאימים לעסק שלך?

אני רוצה לגלות לך את אחת השיטות האהובות עלי להרכבת סקאלת צבעים. שלב 1: להתבונן פנימה ולגדיר את המהות העסקית שלך. מה מאפיין את העסק שלך? מה הלקוחות שלך מקבלים ממך? איזה רגשות נוצרים או היית רוצה ליצור אצל מי שיקנה ממך? עכשיו, אחרי שיש לך

המשך קריאה »

העסק שלך לא צריך מיתוג

אחת השאלות שאני נשאלת הכי הרבה היא למה עסק צריך מיתוג.אז האמת היא שאף אחד לא צריך מיתוג, באופן אישי אני לא מתחברת לכל ה"צריך" הזה, אני אוהבת להיות בתנועה ממקום של רצון ובחירה. ביננו – עיצוב לא ישנה לך את החיים. הוא לא יפתור לך

המשך קריאה »

איך אני יוצרת לוח השראה שמוביל לעיצוב לוגו?

לפני שאני ניגשת לעיצוב הלוגו, אני יוצרת לעצמי לוח השראה. אני תמיד מתחילה במחשבות, מתבוננת במסמך האפיון מסמנת לעצמי מילים חשובות ונותנת לאסוציאציות ולאינטואיציה לפעול. ורק אחר כך מתיישבת לשרבוט ידני ורק לבסוף נגשת למחשב. זו הדרך שלי לשמור על ראש פתוח ולא לנסות לחפש

המשך קריאה »

איך ליצור מותג ייחודי ב-4 צעדים

אם אין לך מושג איך להבליט ולייחד את עצמך משאר העסקים שמשווקים, הפוסט הזה הוא בשבילך. ההצפה השיווקית שיש כיום ברשתות החברתיות מתישה, אנחנו יכולים להשקיע ולנסח פוסט, למצוא תמונה טובה ועדיין נרגיש שאף אחד לא רואה אותנו. פייר – זה מעייף, מאוד. האם יש דרך

המשך קריאה »

סיפור המיתוג של שני

את שני הכרתי לפני 8 שנים, כשטיילתי בשביל ישראל במסגרת פרויקט מקסים בשם "אלול בשביל".שני הייתה רגע לפני לימודי הפיזיותרפיה שלה, אני הייתי באמצע עבודה מעשית בחינוך ואמנות.אז לא חשבתי שאחזור לעיצוב, ושני? אהבה לאפות אבל לא חשבה לעשות מזה מקצוע.  מאז עברו כמה שנים: אני חזרתי

המשך קריאה »

על ערכים ועסקים

לפי ההגדרה המילונית פירוש המילה ערך היא: א. מידת החשיבות הנחיצות ב. רעיון מוסרי בסיסי נתחיל מהחיים עצמם, טוב? ערכים הם אלו שמעניקים לנו משמעות, הם מתווים לנו קו שמסמן לנו את הדרך שלנו. אנחנו נקבל החלטות, נגדיר מטרות ומיצוק לחיינו תוכן שמתחבר לערכים שחשובים

המשך קריאה »

3 השלבים שיובילו למיתוג מעולה

מיתוג טוב הוא תוצאה של תהליך מעמיק ומרתק. כאן אשתף, צעד אחר צעד, מה הדרך ליצירת מיתוג מקצועי וטוב. שלב 1: אפיון אני מאמינה שיש חשיבות לעיצוב מקורי, כזה שלא תפגשו בעוד מקומות. יש כמה עקרונות חשובים שיאפשרו לנו ליצור מיתוג אישי, יצירתי ומקורי לעסק.

המשך קריאה »

תפריט נגישות