מה הופך בית לבית?

מה הופך בית לבית?
אולי האנשים שבו, הקולות, האור והרוח שעוברת דרכו? אולי הדלת נפתחת ונסגרת, או ריחות האוכל והחלומות שמתגשמים בו? ממה מורכב הבית? איך משרטטים עבור כל משפחה את הבית שיהיה הכי מתאים עבורה?
את השאלות האלו רננה ירון פוגשת בכל פעם מול כל משפחה חדשה שמגיעה אליה לתכנון בית ואת התשובות לשאלות היא מוצאת באמצעות הקשבה גדולה והתאמה של החלומות, הצרכים והבקשות של כל משפחה, באמצעות קווים, מרחבים וחללים.
 
אחד האתגרים שניסינו לפצח בתהליך המיתוג הוא להבין
איך אפשר לבטא ויזואלית אדריכלות. אדריכלות יוצרת את המרחב, את חללי הבית השונים:
זו אסתטיקה – אבל לא עיצוב פנים.
זה טכני – אבל גם הכי לא טכני.
כשרננה מתכננת בית חשוב לה שיהיה פרקטי, אבל עם זאת זה תהליך אנושי, מחובר וקשוב ללקוח.
היא מחברת בין אסתטיקה לבין עיצוב קלאסי, בין שרטוטים ישרים ונקיים לבין בית שיש בו חיים.
חיפשנו ליצור לוגו שמחבר בין הפרקטיקה לאסתטיקה,
בין מבניות ברורה לא מתחכמת לבין רכות ואנושיות.
בין פנים לחוץ, בין חיתוכי המבנה הישרים לבין האנשים והנופים
שיש בהם תנועה וזרימה.
 
 
 

וכך נוצר הלוגו:

הוא מורכב מצורה עם חיתוכים ישרים שמשדרת מבניות, בצבע אפרפר וטקסטורה שמזכירה קצת טיח ובטון. חיברנו לצורה הזו עיגול בצבע חום ששובר את החדות של הצורה, קצת כמו שמש, קצת כמו האדם שחי בביתו.
ולצד הלוגו יצרתי שפה עיצובית מינימליסטית וקלאסית.
שתלווה את מוצרי העסק של רננה לאורך זמן.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות