איך לבחור את הצבעים המתאימים לעסק שלך?

אני רוצה לגלות לך את אחת השיטות האהובות עלי להרכבת סקאלת צבעים.

שלב 1: להתבונן פנימה ולגדיר את המהות העסקית שלך.


מה מאפיין את העסק שלך?

מה הלקוחות שלך מקבלים ממך?
איזה רגשות נוצרים או היית רוצה ליצור אצל מי שיקנה ממך?

עכשיו, אחרי שיש לך הגדרה של מי ומה אני, אפשר לתרגם את זה לצבעוניות.

איך אני עושה את זה בפועל?

שלב 2: אני מחפשת תמונות ברשת שמתאימות לאווירה ולמסר שלי, ודוגמת מתוכם צבעים.

הנה דוגמה לצבעוניות שייצרתי עבור בעלת עסק שמתעסקת בתזונה בריאה כחלק ממכלול של חיים בריאים ונעימים.
חיפשנו תמונה שתתאים לאווירה שרצינו לייצר – מצד אחד רצינו להראות בריאות, אבל היה לנו חשוב גם להביא ערך של הנאה, לייף סטייל ורוגע.

וזו התמונה שהתאימה לנו בול:

בחרנו בירוק לא בוהק מדי, שמרמז על בריאות, ושילבנו אותו עם כתמתם אפרסק שמשדר חיות.
הוספנו גוונים צהובים אבל רכים – שמשדרים שמחה רגועה וגם בחרנו בסגול כהה, שיש בו עצמה ונוכחות (הוא ישתלב נהדר על גבי שאר הצבעים הבהירים).

והנה – זה מה שיצא:

דוגמה נוספת היא עבור חברה שמטפלת ללקוח בכל המשימות השוטפות שעושות לו כאב ראש והוא לא מגיע אליהם. מצד אחד רצינו ליצר תחושה הייטקיסטית, שתעביר תחושה של חדשנות, התקדמות ושל חברה גדולה, מצד שני רצינו גם ליצור תחושה של ביתיות, שקט ואמון.
אז יצרנו סקאלה מתוך 2 תמונות שונות:

בחרנו בכחול בוהק שמשדר בטחון וקידמה, הוספנו שחור שמשדר מקצועיות, ושילבנו גם אפור בהיר, שייצור ריכוך וגם קרם ולבן – שמכניסים גם חום וביתיות:

מזמינה אותך לשבת עם עצמך 
ולחפש תמונות שמשקפות את האני העסקי שלך

שיהיה לך יום מופלא,
צביה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות